مرغ عشق ها!!.......

 

چیزی نمانده از من و از حس و حال من

پر میزنی دوباره به شوق وصال من؟!

بگذار با خیال تو خوش باشم و همین

من خوش خیال باشم و تو بی خیال من!

وقتی که روبروی منی، حرف میزنی

گم می شود میان لبت قیل و قال من

حرفی بزن دوباره و بشکن سکوت را

چیزی بگو که تازه شود حس و حال من

گاهی خیال می کنم از من بریده ای

ای کاش اشتباه شود احتمال من

بانوی روزهای خوش چند وقت پیش

بگذار پا به پات بیاید غزال من

این مرغ عشق ها چقدر بی سلیقه اند

بد آمده دوباره چرا باز فال من؟!!

می خواهم از خودم بپرم تا هوای تو

اما دوباره باز شکسته است بال من

پر می زنی دوباره به شوق وصال من؟!!

... بگذار بی جواب بماند سوال من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 13 / 8 / 1390برچسب:, |